Powrót do katalogu

VOUCHERY SZKOLENIOWE 2024/2025 R.
Kup w 2024 r.  - wykorzystaj do końca przyszłego roku!
Potrzebujesz wykorzystać budżet szkoleniowy w bieżącym okresie rozliczeniowym? Mamy dla Ciebie rozwiązanie!

Kupując voucher już teraz, zachowujesz gwarancję stałej ceny, a szkolenie możesz zrealizować w przyszłym roku.

Więcej informacji znajdziesz TUTAJ.

Podaj maila aby obejrzeć webinar z Node.js

Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji o promocjach i produktach oferowanych Czytaj więcej przez Vavatech Sp z o.o. Zgodę możesz cofnąć w każdym czasie.
Zaproponuj własny termin
Postaramy się uruchomić nowy termin dla Ciebie
2 500 / 2 dni
Zgłoś chęć udziału

Analiza i projektowanie systemów IT > UCD

Szkolenie: Prototypowanie interaktywnych makiet - Axure

Kod: [U-AXURE]
Pobierz program

Cel szkolenia

Na zajęciach uczestnicy poznają środowisko Axure oraz nauczą się w jaki sposób stworzyć interaktywną makietę strony internetowej lub aplikacji.

Axure pozwala na wygenerowanie prototypu strony internetowej w HTML dzięki temu możliwe jest przetestowanie architektury informacji strony internetowej lub aplikacji na etapie jej projektowania gdzie niskie są koszty związane z wprowadzaniem zmian.(programiści, ani grafik nie zaczeli jeszcze swojej pracy). Wyeliminowanie błędów logicznych oraz niespójności na wczesnym etapie zmniejsza koszty projektu.

Jest to również bardzo dobre narzędzie do komunikowania się z klientem. Zaakceptowanie przez klient prototypu strony/aplikacji pozwoli zminimalizować problemy związane z niezrozumieniem w komunikacji.

Adresaci szkolenia

Webmasterzy, project managerowie, frontend developerzy, programiści stron, osoby tworzące w HTML, analitycy/projektanci współpracujący z programistami. (w niektórych sytuacjach: stratedzy zajmujący się rynkiem interaktywnym, graficy, programiści zajmujący się tworzeniem aplikacji)

Czas i forma szkolenia

14 godzin (2 dni x 7 godzin), w tym wykłady i warsztaty praktyczne.

Plan szkolenia

  1. Tworzenie makiet
    1. wprowadzenie do interface’u aplikacji
    2. wykorzystanie funkcjonalności
    3. wykorzystanie widgetów
    4. mapa strony
    5. mastery i ich edycja
    6. notatki
    7. tworzenie statycznych makiet strony lub aplikacji (strona główna, formularz, logowanie, landing page, oferta)
  2. Prototypy
    1. wykorzystanie dynamic panel
    2. interakcje dla obiektów
    3. tworzenie przejść pomiędzy stronami
    4. interakcje i stany
    5. zdarzenia warunkowe
    6. generowanie prototypu i specyfikacji
    7. na prototypie się nie kończy - tworzenie i komunikacja zalecenia dla grafików oraz developerów.

Opinie uczestników

  • Praktyczne szkolenie przydatne każdemu kto projektuje serwisy internetowe. Polecam.

    Wydział Portali Internetowych - MSZ