Powrót do katalogu
Terminy szkolenia otwartego:
  • Potwierdzone
  • Planowane
  • Sugerowane
2017-08-28 1 800 / 2 dni Zgłoś chęć udziału
2017-09-20 1 800 / 2 dni Zgłoś chęć udziału
Pobierz kartę szkolenia
Nie znalazłeś pasującego terminu?
Zaproponuj własny termin. Postaramy się uruchomić nowy specjalnie dla Ciebie.
Szukasz programu "skrojonego na miarę"?
Zapytaj o szkolenie dedykowane lub napisz nam o swoich preferencjach.
Chcesz się uczyć w trybie weekendowym?

Czekamy na kontakt od Ciebie.

Inżynieria oprogramowania > Analiza i projektowanie systemów IT > UCD

Szkolenie: Prototypowanie interaktywnych makiet - Axure
[U-AXURE]

Cel szkolenia

Na zajęciach uczestnicy poznają środowisko Axure oraz nauczą się w jaki sposób stworzyć interaktywną makietę strony internetowej lub aplikacji.

Axure pozwala na wygenerowanie prototypu strony internetowej w HTML dzięki temu możliwe jest przetestowanie architektury informacji strony internetowej lub aplikacji na etapie jej projektowania gdzie niskie są koszty związane z wprowadzaniem zmian.(programiści, ani grafik nie zaczeli jeszcze swojej pracy). Wyeliminowanie błędów logicznych oraz niespójności na wczesnym etapie zmniejsza koszty projektu.

Jest to również bardzo dobre narzędzie do komunikowania się z klientem. Zaakceptowanie przez klient prototypu strony/aplikacji pozwoli zminimalizować problemy związane z niezrozumieniem w komunikacji.

Adresaci szkolenia

Webmasterzy, project managerowie, frontend developerzy, programiści stron, osoby tworzące w HTML, analitycy/projektanci współpracujący z programistami. (w niektórych sytuacjach: stratedzy zajmujący się rynkiem interaktywnym, graficy, programiści zajmujący się tworzeniem aplikacji)

Czas i forma szkolenia

14 godzin (2 dni x 7 godzin), w tym wykłady i warsztaty praktyczne.

Plan szkolenia

  1. Tworzenie makiet
    1. wprowadzenie do interface’u aplikacji
    2. wykorzystanie funkcjonalności
    3. wykorzystanie widgetów
    4. mapa strony
    5. mastery i ich edycja
    6. notatki
    7. tworzenie statycznych makiet strony lub aplikacji (strona główna, formularz, logowanie, landing page, oferta)
  2. Prototypy
    1. wykorzystanie dynamic panel
    2. interakcje dla obiektów
    3. tworzenie przejść pomiędzy stronami
    4. interakcje i stany
    5. zdarzenia warunkowe
    6. generowanie prototypu i specyfikacji
    7. na prototypie się nie kończy - tworzenie i komunikacja zalecenia dla grafików oraz developerów.

Opinie uczestników

  • Praktyczne szkolenie przydatne każdemu kto projektuje serwisy internetowe. Polecam.

    Wydział Portali Internetowych - MSZ