Efektywny i zgrany zespół projektowy jest warunkiem niezbędnym do osiągnięcia sukcesu w projekcie. Celem niniejszego szkolenia jest zapoznanie uczestników z zasadami budowania zespołu projektowego i zarządzania nim. Kurs kładzie silny nacisk na rolę i zadania kierownika projektów w tym obszarze. Poruszone zostaną zagadnienia m.in. prawidłowego definiowania celów i przydzielania zadań, zarządzanie konfliktem w zespole, motywowania i przewodzenia. Kurs wprowadza w standardy zarządzania wg PMI (Project Management Institute) i kładzie nacisk na czynniki sukcesu w kierowaniu zespołem projektowym.
Adresatami szkolenia są młodzi kierownicy projektów, członkowie zespołów projektowych oraz wszystkie osoby, które mają styczność z projektami. W kursie uczestniczyć mogą także osoby niezwiązane ze środowiskiem projektowym, które rozważają rozwijanie się w kierunku zarządzania projektami w przyszłości.
Szkolenie zostało przygotowane z myślą o osobach z branży IT, w szczególności z obszaru związanego z projektowaniem i tworzeniem oprogramowania. Poruszane w nim zagadnienia i przekazywana wiedza są jednak na tyle ogólne, że mogą być z powodzeniem zastosowane w dowolnej innej branży, która wykorzystuje podejście projektowe.
14 godzin (2 dni x 7 godzin), w tym wykłady i warsztaty praktyczne.