Opinie uczestników

Wyszukiwana fraza: DDD i Mikroserwisy
Znaleziono 7 opinii

DDD i Mikroserwisy

Szkolenie miało ogrom skompresowanej wiedzy, ale też zostało tak przeprowadzane, że przez cały czas mogłem utrzymać focus i przyswajać wszystko na bieżąco. Bardzo się cieszę, że to nie było suche DDD, tylko razem z mikroserwisami i architekturą, przez co było prościej to wszystko umiejscowić i zrozumieć co, po co i jak. Sam prowadzący też bardzo inspirujący, zachęcający do ciągłej dyskusji i wchodzenie wszędzie w drobne szczegóły. Całe szkolenie świetnie przeprowadzone jeśli chodzi o abstrakcję, bo nawet jakbym nie rozumiał linijki Javy, to mógłbym to prosto przełożyć na swój język i zrozumieć o co chodzi.

DDD i Mikroserwisy

Według mnie, szkolenie bardzo dobre. Prowadzący fajnie łączył część teoretyczną z warsztatową, szczególnie spodobał mi się sposób prowadzenia warsztatów, w których kilkukrotnie "sami", jako grupa, doszliśmy dlaczego daną rzecz zazwyczaj robi się w określony sposób i jakich problemów pozwala to uniknąć. Poziom szkolenia był naprawdę wysoki, a trzeba przyznać, że prowadzący przekazywał wiedzę w sposób niezwykle uporządkowany, wykazując rzadką umiejętność nienadużywania żargonu lub anglicyzmów, przy jednoczesnym zachowaniu wysokiej precyzji sformułowań. Podobało mi się, że prowadzący nie bał się pytań zadawanych przez uczestników. Nie sprawiało mu trudności znalezienie systemowego rozwiązania problemów, które mu przedstawiliśmy. Dawane nam odpowiedzi, nie były arbitralnymi stwierdzeniami "bo tak, i już", zamiast tego prowadzący dzielił się z nami całym wnioskowaniem z którego wynikały dane stwierdzenia, pozwalając nam poddać pod dyskusję omawiane tematy. Łatwość i skuteczność, z jaką prowadzący tłoczył nam wiedzę do głowy, sprawiła, że przynajmniej dla mnie, szkolenie to okazało się ostatecznie niezwykle męczące. Ale męczące w najbardziej pozytywny sposób, jaki można mieć na myśli.

DDD i Mikroserwisy

Świetna kombinacja wiedzy praktycznej i teoretycznej wraz z otwarciem się prowadzącego na realne spełnianie zapotrzebowania.

DDD i Mikroserwisy

W szkoleniu podobało mi się podawanie plusów i minusów proponowanych rozwiązań.

DDD i Mikroserwisy

W szkoleniu podobał mi się charyzmatyczny prowadzący. Było dużo przydatnej wiedzy oraz praktyczne zadania.

DDD i Mikroserwisy

W szkoleniu podobała mi się forma przekazywania wiedzy i kompetencje trenera, a także jego otwartość na wszelkie pytania.

DDD i Mikroserwisy

W szkoleniu podobały mi się bardzo wysokie techniczne kwalifikacje trenera oraz jego ponadprzeciętne zdolności komunikacyjne.