Najlepsze praktyki ITIL® (Information Technology Infrastructure Library) podejście do zarządzani usługami IT stworzone i rozwijane na zlecenie rządu Wielkiej Brytanii. Stanowi kompletny zbiór najlepszych praktyk zarządzania usługami IT, jak również platformę komunikacji w relacjach IT – biznes. Jest najbardziej popularnym rozwiązaniem, stosowanym w wielu przedsiębiorstwach i organizacjach na całym świecie. Wielkość przedsiębiorstwa, jego struktura organizacyjna, charakter prowadzonej działalności, czy stosowane technologie w żaden sposób nie ograniczają stosowania ITIL.
Od razu po odbyciu szkolenia jest możliwość uczestnictwa w egzaminie certyfikującym w naszym ośrodku za dodatkową opłatą
Szkolenie dostarcza wiedzy niezbędnej do zdania egzaminu ITIL Foundation + Akredytowany egzamin certyfikacyjny, porusza również kwestie praktycznego stosowania rozwiązań zarządczych w IT.
Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich zainteresowanych podejściem do zarządzania usługami IT zgodnym z najlepszymi praktykami ITIL® 2011. Tematyka szkolenia jest tak dobrana by każdy uczestnik bez względu na posiadany poziom wiedzy, doświadczenie, czy zajmowane stanowisko poznał i zrozumiał podstawy zarządzania zgodnego z ITIL.
Do udziału w szkoleniu nie jest konieczne spełnianie jakichkolwiek wymagań. Wystarczy ogólna orientacja w branży IT. Dla szkoleń przygotowujących do egzaminu w j. angielskim niezbędna jest przynajmniej bierna znajomość tego języka, umożliwiająca czytanie i rozumienie treści materiałów.
21 godzin (3 dni x 7 godzin), w tym wykłady i warsztaty praktyczne.