Powrót do katalogu

VOUCHERY SZKOLENIOWE 2023/2024 R.
Kup w 2023 r.  - wykorzystaj do końca przyszłego roku!
Potrzebujesz wykorzystać budżet szkoleniowy w bieżącym okresie rozliczeniowym? Mamy dla Ciebie rozwiązanie!

Kupując voucher już teraz, zachowujesz gwarancję stałej ceny, a szkolenie możesz zrealizować w przyszłym roku.

Więcej informacji znajdziesz TUTAJ.

Podaj maila aby obejrzeć webinar z Node.js

Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji o promocjach i produktach oferowanych Czytaj więcej przez Vavatech Sp z o.o. Zgodę możesz cofnąć w każdym czasie.
Zaproponuj własny termin
Postaramy się uruchomić nowy termin dla Ciebie
3 100 / 3 dni
Zgłoś chęć udziału

Back-End > C++

Szkolenie: Podstawy programowania w języku C++

Kod: [PP-C++]
Pobierz program

Cel szkolenia

Celem szkolenia jest nabycie umiejętności w zakresie programowania w języku C++ oraz zaznajomienie z podstawami biblioteki standardowej. W trakcie kursu uczestnicy zapoznają się również z narzędziami wspierającymi rozwój oprogramowania.


Adresaci szkolenia

Adresatami szkolenia są osoby pragnące nabyć umiejętności programowania w języku C++. Mile widziana jest podstawowa znajomość programowania w dowolnym języku.

Szkolenie będzie odpowiednie zarówno dla osób nie posiadających dużego doświadczenia w programowaniu, jak i dla doświadczonych programistów innych języków, którzy chcą poznać język C++.

Szkolenie ma formę serii krótkich prezentacji po których uczestnicy wspólnie rozwiązują krótkie zadania programistyczne oraz realizują większe projekty.

Czas i forma szkolenia

21 godzin (3 dni x 7 godzin), w tym wykłady i warsztaty praktyczne.

Plan szkolenia

  1. Wprowadzenie do języka C++

    • Dokumentacja i zasoby internetowe

    • Sprawdzenie wiedzy - test.

  2. Warsztat programisty

    • Środowisko programistyczne

    • Kompilacja i uruchamianie

  3. Podstawy języka C++

    • Podstawy składni języka C++

    • Typy danych: proste, tablicowe, wskaźniki i referencje.

    • Zmienne automatyczne i dynamiczne, stałe

    • Łańcuchy tekstowe, klasa string

    • Instrukcje sterujące wykonaniem programu

    • Pętle

    • Obsługa wejścia / wyjścia

    • Funkcje

    • Wyrażenia lambda

  4. Programowanie obiektowe w C++

    • Klasy, obiekty, pola i metody

    • Konstruktory i destruktory

    • Specyfikatory dostępu do składowych klas

    • Dziedziczenie i polimorfizm

    • Klasy abstrakcyjne i interfejsy

    • Obsługa wyjątków i błędów

  5. Podstawy programowania generycznego

    • szablony funkcji

    • szablony klas

  6. Pojemniki standardowe

    • Pojemniki sekwencyjne 

    • Pojemniki asocjacyjne

    • Podstawowe operacje i ich złożoność

  7. Tworzenie bibliotek w C++

    • Podział kodu na moduły

    • Kompilacja i linkowanie bibliotek

  8. Dobre praktyki programowania

    • Debugowanie

    • Style kodowania i dokumentacji

Opinie uczestników

  • W szkoleniu podobało mi się przygotowanie oraz kompetencje prowadzącego.

    Uczestnik szkolenia - Euroterm