Powrót do katalogu

VOUCHERY SZKOLENIOWE 2024/2025 R.
Kup w 2024 r.  - wykorzystaj do końca przyszłego roku!
Potrzebujesz wykorzystać budżet szkoleniowy w bieżącym okresie rozliczeniowym? Mamy dla Ciebie rozwiązanie!

Kupując voucher już teraz, zachowujesz gwarancję stałej ceny, a szkolenie możesz zrealizować w przyszłym roku.

Więcej informacji znajdziesz TUTAJ.

Podaj maila aby obejrzeć webinar z Node.js

Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji o promocjach i produktach oferowanych Czytaj więcej przez Vavatech Sp z o.o. Zgodę możesz cofnąć w każdym czasie.
Zaproponuj własny termin
Postaramy się uruchomić nowy termin dla Ciebie
1 500 / 1 dni
Zgłoś chęć udziału

Analiza i projektowanie systemów IT > UCD

Szkolenie: User-Centered Design i wstęp do użyteczności

Kod: [U-UCD]
Pobierz program

Cel szkolenia

Celem szkolenia jest poznanie podstawowych metod o pojęć związanych z użytecznością oraz samym procesem zarządzania użytecznością w projekcie (tzw. User-Centered Design). Każde zagadnienie jest bogato ilustrowane przykładami z rynku interaktywnego. W części warsztatowej kursanci będą mogli zastosować zdobytą wiedzę w praktyce, audytując wskazane serwisy WWW.

Adresaci szkolenia

Adresatami szkolenia są właściciele firm, projektanci, analitycy, marketingowcy, project managarowie, programiści itp. – wszyscy, którzy mają do czynienia z projektami interaktywnymi i chcieliby posiąść podstawową wiedzę i umiejętności z zakresu Usability i pokrewnych tematów.

Nie jest potrzebna żadna początkowa wiedza ani umiejętności.

Czas i forma szkolenia

7 godzin (1 dni x 7 godzin), w tym wykłady i warsztaty praktyczne.

Plan szkolenia

  1. Podstawowe pojęcia
    Moduł w postaci wykładu wprowadza podstawowe pojęcia stosowane przy zajmowaniu się użytecznością. Terminy są ilustrowane przykładami ze świata IT i z życia codziennego.
    1. Użyteczność
    2. Dostępność
    3. User Experience
    4. Interaction Design
    5. Architektura Informacji
    6. Model Mentalny
    7. Afordancja
    8. User-Centered Design
  2. Wskazówki użytecznego projektowania
    1. 10 heurystyk użyteczności Nielsena
    2. Tworzenie użytecznej nawigacji
    3. Użyteczna wyszukiwarka.
  3. User-Centered Design
    Opisanie procesu projektowania:
    1. Koncepcja
    2. Badania - rozpoznanie potrzeb
    3. Projektowanie Interakcji (Persony, Cele, Scenariusze, Funkcjonalności)
    4. Projektowanie Interface.
    5. Testowanie prototypów.
    6. Wdrożenie i komunikacja z programistami,
    7. Testy użyteczności.

Opinie uczestników