Powrót do katalogu
Terminy szkolenia otwartego:
  • Potwierdzone
  • Planowane
  • Sugerowane
2017-09-08 900 / 1 dni Zgłoś chęć udziału
2017-09-29 900 / 1 dni Zgłoś chęć udziału
Pobierz kartę szkolenia
Nie znalazłeś pasującego terminu?
Zaproponuj własny termin. Postaramy się uruchomić nowy specjalnie dla Ciebie.
Szukasz programu "skrojonego na miarę"?
Zapytaj o szkolenie dedykowane lub napisz nam o swoich preferencjach.
Chcesz się uczyć w trybie weekendowym?

Czekamy na kontakt od Ciebie.

Inżynieria oprogramowania > Analiza i projektowanie systemów IT > UCD

Szkolenie: User-Centered Design i wstęp do użyteczności
[U-UCD]

Cel szkolenia

Celem szkolenia jest poznanie podstawowych metod o pojęć związanych z użytecznością oraz samym procesem zarządzania użytecznością w projekcie (tzw. User-Centered Design). Każde zagadnienie jest bogato ilustrowane przykładami z rynku interaktywnego. W części warsztatowej kursanci będą mogli zastosować zdobytą wiedzę w praktyce, audytując wskazane serwisy WWW.

Adresaci szkolenia

Adresatami szkolenia są właściciele firm, projektanci, analitycy, marketingowcy, project managarowie, programiści itp. – wszyscy, którzy mają do czynienia z projektami interaktywnymi i chcieliby posiąść podstawową wiedzę i umiejętności z zakresu Usability i pokrewnych tematów.

Nie jest potrzebna żadna początkowa wiedza ani umiejętności.

Czas i forma szkolenia

7 godzin (1 dni x 7 godzin), w tym wykłady i warsztaty praktyczne.

Plan szkolenia

  1. Podstawowe pojęcia
    Moduł w postaci wykładu wprowadza podstawowe pojęcia stosowane przy zajmowaniu się użytecznością. Terminy są ilustrowane przykładami ze świata IT i z życia codziennego.
    1. Użyteczność
    2. Dostępność
    3. User Experience
    4. Interaction Design
    5. Architektura Informacji
    6. Model Mentalny
    7. Afordancja
    8. User-Centered Design
  2. Wskazówki użytecznego projektowania
    1. 10 heurystyk użyteczności Nielsena
    2. Tworzenie użytecznej nawigacji
    3. Użyteczna wyszukiwarka.
  3. User-Centered Design
    Opisanie procesu projektowania:
    1. Koncepcja
    2. Badania - rozpoznanie potrzeb
    3. Projektowanie Interakcji (Persony, Cele, Scenariusze, Funkcjonalności)
    4. Projektowanie Interface.
    5. Testowanie prototypów.
    6. Wdrożenie i komunikacja z programistami,
    7. Testy użyteczności.

Opinie uczestników