Wprowadzenie
Szkolenie realizowane jest w formie wykładowo-warsztatowej. Łączy w sobie fachową wiedzę
merytoryczną z praktycznymi przykładami jej wykorzystania. Uczestnik będzie miał możliwość
wzięcia udziału w licznych dyskusjach oraz ćwiczeniach. Duży nacisk kładziony jest na
aktywną pracę zespołową i szukanie rozwiązań w obszarach pracy uczestników.
Cel szkolenia
Celem szkolenia jest zbudowanie zrozumienia najważniejszych zasad zarządzania sobą w czasie oraz optymalizacji procesów. Szkolenie dostarczy również zestaw narzędzi, pozwalający na tworzenie nowych, nieszablonowych rozwiązań. Nie jest ważne, jaką rolę w organizacji pełnisz. Każdy z nas realizuje jakieś procesy. Każdy z nas musi, w mniejszym lub większym stopniu, zarządzać swoim czasem, lub czasem innych. Każdy z nas jest odpowiedzialny za dostarczanie jakiegoś rodzaju produktów, czasami są to proste zadania, czasami są to całe projekty. To szkolenie pokaże Ci jak robić to efektywniej, szybciej i taniej, a przy tym, jak sprawić, by praca była przyjemniejsza.
Po ukończeniu kursu uczestnik będzie:
• potrafił efektywniej wykonywać codzienne zadania
• potrafił dostrzegać i eliminować rzeczy nieistotne, pochłaniające większość czasu
• rozumiał zasady stojące za wszystkimi nowoczesnymi metodykami optymalizacji
czasu
• lepiej rozumiał potrzeby klienta wewnętrznego i zewnętrznego
• potrafił znaleźć rozwiązania trudnych problemów
• wiedział, jak sprawić, aby codzienna praca była przyjemniejsza
Adresaci szkolenia
Jeśli chcesz mieć więcej czasu w pracy i życiu, to szkolenie jest dla Ciebie. Jeżeli masz
trudności z dostarczaniem produktów lub zadań na czas lub w określonym budżecie, to
szkolenie jest zdecydowanie dla Ciebie.