14 godzin (2 dni x 7 godzin), w tym wykłady i warsztaty praktyczne.
1. Elementy tylko do odczytu (Readonly members)
2. Domyślna implementacja interfejsu
3.
Rozszerzeniea pattern matching
- Switch expression
- Property patterns
- Tuple patterns
- Positional patterns
4.
Deklaracja using
5. Statyczne funkcje lokalne
6. Zwalnianie struktur referencyjnych
7. Nullowalne typy referencyjne
8. Strumienie asynchroniczne
9. Zakresy i indeksy
10.
Operator przypisania (Null-Coalescing Assignment)
11. Programowanie współbieżne
- Wątki
- Pula wątków
- Synchronizacja wątków (Monitor, lock)
- Kolekcje współbieżne
12. Metody asynchroniczne
- Uruchamianie zadań Task
- Zastosowanie async-await
- Anulowanie zadań
- Śledzenie postępu
13. Refleksja
- Pobieranie metadanych
- Pobieranie atrybutów
- Tworzenie instancji obiektów
- Pobieranie i ustawianie wartości
14. Wstrzykiwanie zależności
- Rejestracja
- Rozwiązywanie zależności
- Biblioteki Unity i AutoFac
15. Programowanie aspektowe
- Biblioteki PostSharp i Fody
- Definiowanie własnych aspektów
16. Programowanie funkcyjne
- Koncepcja Funkcji pierwszej klasy
- Czysta funkcja
- Funkcja Monad
17.
Programowanie reaktywne
- Wzorzec
Obserwator
- Interfejsy IObservable i IObserver
- Biblioteka Reactive Extensions
- Gorące i zimne źródła
- Podstawowe operatory
- Subject, ReplaySubject, BehaviorSubject
18. Testy jednostkowe
- Biblioteka MSTest i xUnit
- Parametryzowanie testów
- Weryfikowanie wyjątków
- Weryfikowanie czasu wykonania
- Biblioteka Fluent Assertions
19. Programowanie sieciowe
- TcpClient
- Tworzenie aplikacji WebApi
- Tworzenie klienta HttpClient
Zobacz ciekawe zagadnienia poruszane na tym lub podobnych szkoleniach