Powrót do katalogu

VOUCHERY SZKOLENIOWE 2024/2025 R.
Kup w 2024 r.  - wykorzystaj do końca przyszłego roku!
Potrzebujesz wykorzystać budżet szkoleniowy w bieżącym okresie rozliczeniowym? Mamy dla Ciebie rozwiązanie!

Kupując voucher już teraz, zachowujesz gwarancję stałej ceny, a szkolenie możesz zrealizować w przyszłym roku.

Więcej informacji znajdziesz TUTAJ.

Podaj maila aby obejrzeć webinar z Node.js

Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji o promocjach i produktach oferowanych Czytaj więcej przez Vavatech Sp z o.o. Zgodę możesz cofnąć w każdym czasie.
Zaproponuj własny termin
Postaramy się uruchomić nowy termin dla Ciebie
1 700 / 1 dni
Zgłoś chęć udziału

Inne > Digital Marketing

Szkolenie: Google Analytics - poziom podstawowy z elementami średnio-zaawansowanymi

Kod: [Google-Analytics]
Pobierz program

Wprowadzenie

Znajomość Google Analytics to jedna z podstawowych umiejętności dobrego marketingowca. Możliwość poprawnej interpretacji efektów wykonywanych działań i kontrola ich przebiegu sprawiają, że Analytics jest narzędziem, które pozwala zarabiać więcej i zwiększać Twoją sprzedaż. Prowadzenie kampanii w sieci bez analityki mija się bowiem z celem.

Cel szkolenia

Mając podstawową wiedzę z zakresu analityki internetowej będziesz w stanie:
• wyciągać wnioski z raportów generowanych przez Google Analytics,
• wyznaczać cele i śledzić efekty reklam,
• sprawdzać wdrożenie i implementować analitykę na swojej stronie internetowej.

Adresaci szkolenia

Nasze szkolenie dedykowane jest osobom, które nie miały jeszcze styczności z Google Analytics, bądź miały ją w bardzo ograniczonym stopniu. Przed szkoleniem każdy z uczestników wypełnia ankietę, która pozwoli dopasować poziom szkolenia do każdego z nich.

Po szkoleniu otrzymujesz:
certyfikat uczestnictwa,
prezentację PDF,
dostęp do nagrań ze szkolenia,
listę materiałów, które poszerzą Twoją wiedzę z zakresu Google Analytics,
listę przydatnych narzędzi dla analityka,
godzinę konsultacji z dedykowanym Specjalistą. 

Czas i forma szkolenia

7 godzin (1 dni x 7 godzin), w tym wykłady i warsztaty praktyczne.

Plan szkolenia

Podczas naszego szkolenia:
• otrzymasz solidny wstęp do Google Analytics,
• poznasz praktyczne modele atrybucji,
• dowiesz się czym jest Google Data Studio,
• dowiesz się jak śledzić wartość użytkowników,
• masz gwarancję, że przekazujemy tylko najświeższą wiedzę prosto od Google.

Opinie uczestników

  • Prowadzący posiadał wysokie kompetencje oraz znajome mu były praktyczne aspekty omawianych zagadnień.

    Pracownik IT - Urząd Miejski w Gdańsku

  • Podobało mi się, że trener był gotowy na zadawane pytania przez grupę, a treść była przejrzysta, poukładana i uporządkowana.

    Pracownik IT - Urząd Miejski w Gdańsku