Powrót do katalogu

VOUCHERY SZKOLENIOWE 2024/2025 R.
Kup w 2024 r.  - wykorzystaj do końca przyszłego roku!
Potrzebujesz wykorzystać budżet szkoleniowy w bieżącym okresie rozliczeniowym? Mamy dla Ciebie rozwiązanie!

Kupując voucher już teraz, zachowujesz gwarancję stałej ceny, a szkolenie możesz zrealizować w przyszłym roku.

Więcej informacji znajdziesz TUTAJ.

Podaj maila aby obejrzeć webinar z Node.js

Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji o promocjach i produktach oferowanych Czytaj więcej przez Vavatech Sp z o.o. Zgodę możesz cofnąć w każdym czasie.
Zaproponuj własny termin
Postaramy się uruchomić nowy termin dla Ciebie
3 100 / 3 dni
Zgłoś chęć udziału

Inne > IT w biznesie

Szkolenie: Helpdesk IT

Kod: [Helpdesk IT]
Pobierz program

Wprowadzenie

Praktyczne szkolenie dotyczące pracy z użytkownikami. Idealne dla osób pracujących lub planujących pracę w helpdesku. Przewijają się w nim tematy zarówno techniczne - dotyczące konfiguracji systemów i sieci, jak i tematy dotyczące rozmowy z użytkownikami.

Cel szkolenia

Zwiększenie kompetencji technicznych oraz miękkich dla osób na pierwszej linii wsparcia dla użytkowników końcowych.

Adresaci szkolenia

Pracownicy zespołów wsparcia użytkowników lub ubiegający się o pracę w helpdesku.

Czas i forma szkolenia

21 godzin (3 dni x 7 godzin), w tym wykłady i warsztaty praktyczne.

Plan szkolenia

1. Helpdesk a Service Desk
 podstawowe pojęcia, różnice, specyfika pracy
2. Modelowanie i analiza procesów
3. Obsługa klienta – telefoniczna, mailowa, bezpośrednia

4. Systemy operacyjne
 instalacja systemów klienckich oraz serwerowych Windows i Linux
 konfiguracja wybranych usług i sieci
5. Sieci komputerowe
 model ISO/OSI
 charakterystyka urządzeń sieciowych
 adresy IP – klasy, maski i wszystko co z nimi związane
 kable sieciowe – praktyczne ćwiczenia z zarabiania kabli – postępowanie w przypadku usterek
6. Arkusz kalkulacyjny
 tworzenie statystyk
7. Rozmowa z użytkownikiem końcowym
 jak wydobyć od użytkownika najważniejsze informacje
 rozmowa z trudnym klientem
 tworzenie checklist
8. Narzędzia do obsługi klienta
 domena AD w Windows i odpowiednik w Linux
 zarządzanie serwerami plików
 pomoc zdalna
9. Praktyczne gry symulacyjne

Opinie uczestników

  • W szkoleniu podobało mi się przygotowanie merytoryczne prowadzącego oraz forma prowadzenia szkolenia.

    Informatyk - Klient Vavatech