Powrót do katalogu

VOUCHERY SZKOLENIOWE 2024/2025 R.
Kup w 2024 r.  - wykorzystaj do końca przyszłego roku!
Potrzebujesz wykorzystać budżet szkoleniowy w bieżącym okresie rozliczeniowym? Mamy dla Ciebie rozwiązanie!

Kupując voucher już teraz, zachowujesz gwarancję stałej ceny, a szkolenie możesz zrealizować w przyszłym roku.

Więcej informacji znajdziesz TUTAJ.

Podaj maila aby obejrzeć webinar z Node.js

Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji o promocjach i produktach oferowanych Czytaj więcej przez Vavatech Sp z o.o. Zgodę możesz cofnąć w każdym czasie.
Zaproponuj własny termin
Postaramy się uruchomić nowy termin dla Ciebie
2 950 / 3 dni
Zgłoś chęć udziału

Technologie mobilne > Android

Szkolenie: Programowanie w Kotlin

Kod: [MOB-AND-KOT]
Pobierz program

Wprowadzenie

Szkolenie z technik programowania w języku Kotlin.

Cel szkolenia

  • Poznanie gramatyki języka Kotlin;
  • Nabycie praktycznych umiejętności programowania w tym języku;
  • Porównanie z innymi językami JVM i zastosowania;
  • Nabycie dobrych technik pracy z danymi i kolekcjami, instrukcjami sterującymi, zmiennymi i obiektami;
  • Poznanie zasad programowania funkcyjnego;
  • Pozyskanie umiejętności kodowania z wykorzystaniem wątków.

Adresaci szkolenia

Adresatami szkolenia są programiści oraz osoby z podstawową znajomością języka Java, które chcą poznać metody pisania aplikacji na platformę Android.



Czas i forma szkolenia

21 godzin (3 dni x 7 godzin), w tym wykłady i warsztaty praktyczne.

Plan szkolenia

1. Architektura 
 ○ Koncepcja leżąca u podstaw języka 
 ○ Przeznaczenie i architektura 
 ○ Studium porównawcze z innymi językami JVM
2. Projekt 
 ○ Zintegrowanie środowisko developerskie oraz praca z poziomu linii komend  
 ○ Struktura projektu 
 ○ Kompilacja, uruchamianie i debugowanie
3. Konstrukcje języka 
 ○ Typy danych i zmienne 
 ○ Praca z pakietami, import 
 ○ Instrukcje sterujące
4. Programowanie obiektowe 
 ○ Definiowanie klas i posługiwanie się obiektami 
 ○ Praca z konstruktorami 
 ○ Własności, metody i zarządzanie widocznością 
 ○ Definiowanie klas zagnieżdżonych 
 ○ Praca z interfejsami i wzorzec delegacji 
 ○ Definiowanie rozszerzeń 
 ○ Praca z typami generycznymi
5. Programowanie funkcyjne 
 ○ Koncepcja programowania funkcyjnego, wady, zalety 
 ○ Praca z funkcjami i wyrażeniami lambda 
 ○ Techniki definiowania i użycia funkcji wyższego rzędu
6. Kolekcje 
 ○ Charakterystyka biblioteki 
 ○ Praca z listami, zbiorami i mapami 
 ○ Operacje na kolekcjach, iteracja, sortowanie, filtrowanie, mapowanie, grupowanie 
7. Wątki 
 ○ Praca z wątkami 
 ○ Programowanie zdarzeniowe i callbacks 
 ○ Wzorzec observer-observable 
 ○ Praca z futures i promises 
 ○ Kodowanie asynchroniczne z coroutines, channel, pipelines

Opinie uczestników

  • Trener chętnie dostosowywał się do naszych oczekiwań względem szkolenia, był bardzo elastyczny. Otrzymaliśmy również świeże informację na temat nowinek technologicznych, co było niewątpliwie dużym atutem :)

    Android Developer - Dział IT - Rossmann