Internet jest tak popularnym medium, że żadna, nawet najmniejsza firma, nie może się bez niego obyć. Własna, profesjonalnie przygotowana i regularnie aktualizowana strona internetowa, to podstawa. Nie bez znaczenia są też media społecznościowe czy własny newsletter podstawowe narzędzie kontaktu z klientami. W branży internetowej proces tworzenia tekstów nazywany jest również jako "webwriting". Niezależnie jednak od terminologii, zainteresowanie użytkownika naszym przekazem wymaga z jednej strony znajomości zasad komunikacji, z drugiej umiejętności opowiadania ciekawych historii i tym tematom poświęcone jest to szkolenie. Zajęcia prowadzi Anna Miotk.
Celem szkolenia jest nabycie praktycznych umiejętności związanych z tworzeniem tekstów do różnych zastosowań od artykułu na stronę internetową po krótki tekst na Twittera.
Po zakończeniu szkolenia aktywny uczestnik:
Adresatami szkolenia są osoby, które odpowiadają za pisanie, redagowanie tekstów internetowych na stronach WWW, w mediach społecznościowych i za inne narzędzia komunikacji z klientami. Poziom wiedzy początkujący lub średniozaawansowany.
14 godzin (2 dni x 7 godzin), w tym wykłady i warsztaty praktyczne.