Powrót do katalogu

VOUCHERY SZKOLENIOWE 2024/2025 R.
Kup w 2024 r.  - wykorzystaj do końca przyszłego roku!
Potrzebujesz wykorzystać budżet szkoleniowy w bieżącym okresie rozliczeniowym? Mamy dla Ciebie rozwiązanie!

Kupując voucher już teraz, zachowujesz gwarancję stałej ceny, a szkolenie możesz zrealizować w przyszłym roku.

Więcej informacji znajdziesz TUTAJ.

Podaj maila aby obejrzeć webinar z Node.js

Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji o promocjach i produktach oferowanych Czytaj więcej przez Vavatech Sp z o.o. Zgodę możesz cofnąć w każdym czasie.
Zaproponuj własny termin
Postaramy się uruchomić nowy termin dla Ciebie
2 750 / 2 dni
Zgłoś chęć udziału

Inne > IT w biznesie

Szkolenie: Skuteczny storytelling i copywriting na stronach internetowych i w mediach społecznościowych

Kod: [WWW-TXT]
Pobierz program

Wprowadzenie

Internet jest tak popularnym medium, że żadna, nawet najmniejsza firma, nie może się bez niego obyć. Własna, profesjonalnie przygotowana i regularnie aktualizowana strona internetowa, to podstawa. Nie bez znaczenia są też media społecznościowe czy własny newsletter podstawowe narzędzie kontaktu z klientami. W branży internetowej proces tworzenia tekstów nazywany jest również jako "webwriting". Niezależnie jednak od terminologii, zainteresowanie użytkownika naszym przekazem wymaga z jednej strony znajomości zasad komunikacji, z drugiej umiejętności opowiadania ciekawych historii i tym tematom poświęcone jest to szkolenie. Zajęcia prowadzi Anna Miotk.

Cel szkolenia

Celem szkolenia jest nabycie praktycznych umiejętności związanych z tworzeniem tekstów do różnych zastosowań od artykułu na stronę internetową po krótki tekst na Twittera.

Po zakończeniu szkolenia aktywny uczestnik:

  • zna ogólne zasady pisania tekstów w internecie
  • zna konwencję tworzenia tekstów do różnych typów serwisów internetowych
  • potrafi przygotowywać krótkie teksty dla różnych zastosowań w internecie
  • zna zabiegi stylistyczne, które pozwalają przyciągnąć uwagę czytelnika
  • zna podstawy SEO potrzebne przy pisaniu tekstów
  • umie planować treści dla różnych kanałów społecznościowych
  • wie, jak zmierzyć skuteczność swoich tekst

Adresaci szkolenia

Adresatami szkolenia są osoby, które odpowiadają za pisanie, redagowanie tekstów internetowych na stronach WWW, w mediach społecznościowych i za inne narzędzia komunikacji z klientami. Poziom wiedzy początkujący lub średniozaawansowany.

Czas i forma szkolenia

14 godzin (2 dni x 7 godzin), w tym wykłady i warsztaty praktyczne.

Plan szkolenia

  1. Wprowadzenie czym jest storytelling i jaka jest jego rola w internecie?
    1. Jak czytamy teksty internetowe
    2. Dla kogo piszę? Portret wyobrażonego czytelnika i jak go stworzyć
  2. Tekst internetowy nie tylko treść, a także multimedia. Rola grafik, nagrań audio i filmów wideo we wzbogacaniu tekstów.
  3. Tworzenie materiałów dla różnych formatów internetowych:
    1. Strona www
      • Oficjalne aktualności
      • Blog firmowy
    2. Materiały public relations
      • Pakiet informacji o firmie
      • Informacja/notka prasowa
      • Artykuł ekspercki
    3. Inne typy tekstów
      • Recenzja
    4. Newsletter
    5. Media społecznościowe Facebook i Twitter
    6. Reklama w internecie i mediach społecznościowych
    7. Zabiegi literackie poprawiające atrakcyjność tekstu
  4. Perswazyjna komunikacja jak zachęcić czytelnika do podjęcia określonego działania
  5. Jak zapewnić spójność komunikacji w różnych kanałach planowanie mapy treści
  6. Narzędzia usprawniające tworzenie tekstów sprawdzanie zrozumiałości, tworzenie multimediów i grafik
  7. Czy moje teksty są ciekawe dla moich odbiorców?
  8. Źródła inspiracji w pisaniu kolejnych tekstów


Opinie uczestników

  • W szkoleniu podobało mi się bardzo dobre przygotowanie prowadzącej oraz ciekawy sposób prezentowania treści.

    Specjalista ds. słownika i kursów języka niemieckiego - LangMedia

  • Bardzo dobry kontakt z prowadzącą, wiele przydatnych informacji, które zostały przekazane w przystępny sposób.

    Specjalista ds. słownika i kursów języka angielskiego - LangMedia