Powrót do katalogu

Podaj maila aby obejrzeć webinar z Node.js

Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji o promocjach i produktach oferowanych Czytaj więcej przez Vavatech Sp z o.o. Zgodę możesz cofnąć w każdym czasie.
Termin sugerowany
2020-08-14
Warszawa

Zapisz się jako pierwszy!

900 / 1 dni
Zgłoś chęć udziału
Termin sugerowany
2020-09-04
Warszawa

Zapisz się jako pierwszy!

900 / 1 dni
Zgłoś chęć udziału
Zaproponuj własny termin
Postaramy się uruchomić nowy termin dla Ciebie
Zgłoś chęć udziału

Analiza i projektowanie systemów IT > UCD

Szkolenie: Usability w e-commerce

Kod: [U-ECOM]
Pobierz program

Cel szkolenia

Szkolenie przekaże wiedzę, jak dbając o użyteczność zwiększać konwersję i liczbę zakupów oraz jak mierzyć skuteczność swoich działań.

Adresaci szkolenia

  • osoby, które odpowiadają za optymalizację sprzedażowych serwisów WWW
  • właściciele serwisów e-commerce
  • marketing e-commerce

Wymagana jest podstawowa wiedza z zakresu projektowania interakcji i usability (Kurs: wstęp do użyteczności).

Czas i forma szkolenia

7 godzin (1 dni x 7 godzin), w tym wykłady i warsztaty praktyczne.

Plan szkolenia

  1. Strona główna, nawigacja, strona kategorii.
    Przedstawione zostaną główne zasady komunikowania profilu i oferty sklepu. Wskazane zostaną różne strategie tworzenia kategorii w sklepach
  2. Strona produktu
    • Właściwa prezentacja produktu, zarówno pod kątem wizualnym jak i tworzenia opisów.
    • Zakup, dodawanie do koszyka, cena, oferty wiązane w użyteczny sposób.
  3. Wyszukiwarka
    Wskazówki użyteczności dla wyszukiwarek i list wyników.
  4. Optymalizacja koszyka i ścieżka zakupowa. Skuteczne formularze.
    Użyteczność formularzy zakupowych i innych (np. kontaktu i rejestracji).
  5. Mierzenie konwersji i skuteczności wprowadzanych zmian.
    Zasady prowadzenia testów A/B i zostaną i prezentacja podstawowych narzędzia do takich pomiarów.

Opinie uczestników