Plan szkolenia
1. WPF
• Hierarchia klas
2. Dependency Object
3. Dependency Property
4. Resources
• Statyczne
• Dynamiczne
• Współdzielenie (x:Shared)
5. Freezable
6. Attached Property
• Klasy Window, Page, UserControl
• Kastosowanie Frame
7. Routed Events
• Strategia (Bubbling, Tunelling, Direct)
• EventManager
• Tworzenie własnego zdarzenia (snippet)
• Przerywanie trasowania
• AttachedEvents
• Globalne przechwytywanie zdarzeń
8. Triggers
• Trigger
• DataTrigger
• EventTrigger
9. EventSetters
10. AdornerDecorator
11. Tworzenie własnych paneli
• Pomiar i aranżacja
12. MarkupExtension
• PropertyMarkupExtension
• EventMarkupExtension
13. Behaviors
14. Optymalizacja
• PerformanceTool
15. Grafika
• Shape
• Geometry
• StreamGeometry
• VisualDrawing
16. Animacje
• Storyboard
17. Dispatcher
• Synchronizacja
• Priorytety
• DispatcherTimer
• Progress
18. Operacje asynchroniczne
• Tworzenie zadań
• Anulowanie zadań
• Progress
19. Komendy
• Implementacja RelayCommand
20. Zachowania (Behavior)
• Implementacja własnego zachowania
• Wywoływanie metod na podstawie zdarzenia
• Wywoływanie komend na podstawie zdarzenia
21. Wstrzykiwanie zależności
• Utworzenie ViewModelLocator
• Przegląd frameworków IoC (Unity, AutoFac, CommonServiceLocation)
22. Nawigacja
• NagivationService
• Nawigacja pomiędzy widokami
23. Walidacja
• Walidacja z użyciem wyjątków
• Walidacja z użyciem IDataErrorInfo
• Walidacja za pomocą biblioteki FluentValidation
24. Operacje asynchroniczne
• Tworzenie zadań Task
• Zastosowanie async-await
• Anulowanie zadań
• Wyświetlanie postępu
25. Przegląd frameworków MVVM
• MVVM Light
• Caliburn.Micro