Powrót do katalogu

VOUCHERY SZKOLENIOWE 2024/2025 R.
Kup w 2024 r.  - wykorzystaj do końca przyszłego roku!
Potrzebujesz wykorzystać budżet szkoleniowy w bieżącym okresie rozliczeniowym? Mamy dla Ciebie rozwiązanie!

Kupując voucher już teraz, zachowujesz gwarancję stałej ceny, a szkolenie możesz zrealizować w przyszłym roku.

Więcej informacji znajdziesz TUTAJ.

Podaj maila aby obejrzeć webinar z Node.js

Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji o promocjach i produktach oferowanych Czytaj więcej przez Vavatech Sp z o.o. Zgodę możesz cofnąć w każdym czasie.
Zaproponuj własny termin
Postaramy się uruchomić nowy termin dla Ciebie
3 500 / 3 dni
Zgłoś chęć udziału

Analiza i projektowanie systemów IT > Architektura

Szkolenie: Architektura Produktów Cyfrowych (Digital Product Architecture)

Kod: [MAN-IT-DPA]
Pobierz program

Cel szkolenia

Podstawowym celem szkolenia jest przekazanie wiedzy oraz pogłębienie zrozumienia słuchacza w zakresie problematyki identyfikowania szans, projektowania rozwiązań i budowania kompleksowych rozwiązań IT, których celem jest wdrożenie w Organizacji Cyfrowych Produktów, który pozwoli na dostarczenie Klientom usług i produktów, które mogą zaistnieć dzięki technologii. Na początku szkolenia przedstawiona jest problematyka tego typu rozwiązań, a następnie przedstawiony jest szeroki przegląd rozwiązań i trendów panujących w IT, w odniesieniu do tejże problematyki. 

Omawiane są praktyczne aspekty zastosowań poszczególnych technologii i rozwiązań architektonicznych na przykładzie takich Cyfrowych Produktów jak Netflix, Uber, Fintechy kredytowe.


Adresaci szkolenia

Szkolenie kierowane jest do Architektów, Projektantów, Analityków, oraz Konsultantów IT. Do wszystkich tych, którzy chcą zapoznać się z aktualnymi kierunkami rozwoju branży IT, którzy potrzebują pozyskać i pogłębić wiedzę o nowoczesnych technologiach, architekturach i rozwiązaniach informatycznych oraz którzy chcą poznać nowe modele biznesowe, cyfrowe wymagania do technologii oraz rozwój metodyk wytwarzania cyfrowych rozwiązań.


Czas i forma szkolenia

21 godzin (3 dni x 7 godzin), w tym wykłady i warsztaty praktyczne.

Plan szkolenia

  1. Dzień I - Blok A - Wprowadzenie w Digital Product Management

    1. Digital Product Management

      1. Cykl życia Produkty Cyfrowego

      2. Skład zespołu Produktowego

      3. Product Management vs AGILE

    2. Cyfrowe Modele Biznesowe:

      1. Kategoryzacja Modeli Biznesowych ze względu na użycie Technologii

    3. Porównanie Modeli Analogowych i Cyfrowych

      1. Telewizja Cyfrowa vs Netflix

      2. MyTaxi vs Uber

      3. Zakup ubrań vs Leasing ubrań

  2. Dzień I - Blok B - Architektura Cyfrowych Produktów

    1. TOP 5 Architektur dla Cyfrowych Produktów

      1. Mikrokernel

      2. Mikroservices

      3. Event Sourcing

    2. Trendy rozwoju Cyfrowych Produktów

      1. Cloud

      2. Kontenery

      3. Usługi Treści

    3. Wzorce architektoniczne dla Cyfrowych Produktów

      1. Dostępność

      2. Zarządzanie danymi

      3. Projektowanie i implementacja

      4. Obsługa komunikatów

      5. Zarządzanie i monitorowanie

      6. Wydajność i skalowalność

      7. Odporność

      8. Bezpieczeństwo

    4. Katalog wzorców Cloud

    5. Manifest 12 Factors App

  3. Dzień II - Blok C - Metodyka wytwarzania Cyfrowych Produktów

    1. Narzędzia identyfikacja potrzeb i wymagań

      1. Event Storming

      2. Service Discovery

      3. Lejek wymagań

    2. Model finansowania Cyfrowego Produktu

    3. RoadMapa Sprintów

    4. Podejście do utrzymania i rozwoju Cyfrowego Produktu

  4. Dzień II - Blok D - Korzyści z wdrożenia Cyfrowych Biznesów

    1. Zmiana kultury Analogowej w Cyfrową

    2. Transformacja w miejsce Restrukturyzacji

    3. Ewaluacja KPI wydajnościowych w użytecznościowe

    4. Cyfrowe wartości i cyfrowy Leadership

  5. Dzień III – Symulacja Digital Product Management – od pomysłu do wdrożenia.

Opinie uczestników