Powrót do katalogu

VOUCHERY SZKOLENIOWE 2024/2025 R.
Kup w 2024 r.  - wykorzystaj do końca przyszłego roku!
Potrzebujesz wykorzystać budżet szkoleniowy w bieżącym okresie rozliczeniowym? Mamy dla Ciebie rozwiązanie!

Kupując voucher już teraz, zachowujesz gwarancję stałej ceny, a szkolenie możesz zrealizować w przyszłym roku.

Więcej informacji znajdziesz TUTAJ.

Podaj maila aby obejrzeć webinar z Node.js

Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji o promocjach i produktach oferowanych Czytaj więcej przez Vavatech Sp z o.o. Zgodę możesz cofnąć w każdym czasie.
Zaproponuj własny termin
Postaramy się uruchomić nowy termin dla Ciebie
2 650 / 2 dni
Zgłoś chęć udziału

Inne > Digital Marketing

Szkolenie: Data-driven digital marketing

Kod: [DATA-DRIVEN-DIGITAL-MARKETING]
Pobierz program

Wprowadzenie

Olbrzymi wzrost popularności internetu pozwolił reklamie digitalowej na dynamiczne zwiększanie swojego znaczenia. Internet jest tym medium, w którym rozsądne wykorzystanie wiedzy o użytkowniku może przynieść olbrzymi skok efektywności działań marketingowym. Z tego powodu oparcie marketingu o podejście data-driven jest w internecie szczególnie opłacalne. Dlatego też rynek programmatic, którego sednem jest oparcie działań o dane, rośnie w tempie kilkudziesięciu procent rocznie. Jednocześnie - programmatic nie jest łatwy. Mnogość sposobów zdobywania danych, przekształcania ich w informacje o użytkowniku, efektywne wykorzystanie tych informacji - sprawia, że wiele podmiotów nie jest w stanie w całości wykorzystać potencjału tkwiącego w danych, do których mają dostęp.

Szkolenie jest prowadzone przez Tomasza Brzezińskiego, który swoje doświadczenie w data-driven digital marketingu zdobywał jako Chief Data Scientist w Grupie Netsprint (największym polskim agregatorze danych o użytkownikach internetu). 

Cel szkolenia

Szkolenie pozwoli użytkownikom zrozumieć jak działa rynek data-driven digital marketingu.

Uczestnik dzięki szkoleniu:
  pozna działanie rynku programmatic
  zrozumie sens działania Data Management Platform
  nauczy się określać mierzalne cele kampanii digital oraz mierzyć efektowność kampanii
 pozna najskuteczniejsze sposoby użycia danych w kampaniach digital

Adresaci szkolenia

Szkolenie skierowane jest głównie do specjalistów ds. digital marketingu lub ogólnie marketingu.

Czas i forma szkolenia

14 godzin (2 dni x 7 godzin), w tym wykłady i warsztaty praktyczne.

Plan szkolenia

1. Digital versus tradycyjne media. Jak wykorzystać podejście user-centric, które jest niemożliwe w tradycyjnych mediach?
2. Działanie rynku programmatic
3. Data Management Platform (DMP) - podstawa wykorzystania danych o użytkowniku w działaniach digital
4. Rodzaje danych i modele ich użycia. Łączenie danych z różnych źródeł
5. Aspekty prawne wykorzystania danych w kampaniach digital
6. Kanały komunikacji digital
7. Kontrola efektywności kampanii digital. Wskaźniki, modele rozliczeń, narzędzia
8. Modele atrybucji
9. Trendy w rozwoju rynku digital
10. Bariery w stosowaniu podejścia data-driven w marketingu digital

UWAGA!
Dla grup zamkniętych istnieje możliwość dostosowania ilości dni szkoleniowych według potrzeb uczestników. 

Opinie uczestników