Powrót do katalogu

VOUCHERY SZKOLENIOWE 2024/2025 R.
Kup w 2024 r.  - wykorzystaj do końca przyszłego roku!
Potrzebujesz wykorzystać budżet szkoleniowy w bieżącym okresie rozliczeniowym? Mamy dla Ciebie rozwiązanie!

Kupując voucher już teraz, zachowujesz gwarancję stałej ceny, a szkolenie możesz zrealizować w przyszłym roku.

Więcej informacji znajdziesz TUTAJ.

Podaj maila aby obejrzeć webinar z Node.js

Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji o promocjach i produktach oferowanych Czytaj więcej przez Vavatech Sp z o.o. Zgodę możesz cofnąć w każdym czasie.
Zaproponuj własny termin
Postaramy się uruchomić nowy termin dla Ciebie
1 700 / 1 dni
Zgłoś chęć udziału

Inne > Digital Marketing

Szkolenie: E-commerce - szkolenie przekrojowe z wykorzystania Allegro Ads, Google Ads oraz technik SEO

Kod: [e-commerce]
Pobierz program

Wprowadzenie

Handel w internecie, tzw. e-commercejuż od wielu lat walczy o solidną pozycję. Obecnie, z racji zaistniałej sytuacji epidemiologicznej, jeszcze większa ilość biznesów przeniosła się do online. To duża szansa dla wielu sklepów, aby zwiększyć swoje zyski oraz zmodernizować proces sprzedaży. Jeżeli zastanawiasz się, jak wprowadzić swój biznes do sieci, bądź jak zrobić to lepiej - to szkolenie jest dla Ciebie! Podczas szkolenia z e-commerce doświadczeni praktycy wprowadzą Cię w świat SEM, SEO oraz Allegro Ads.

Cel szkolenia

Prowadząc kampanie reklamowe dla e-commerce w Google możesz:
•  wyświetlać reklamy produktowe zawierające zdjęcie i cenę produktu,
•  optymalizować plik produktowy,
•  docierać do użytkowników, którzy już byli wcześniej na Twojej stronie www,
•  mierzyć skuteczność działań – badać zwrot z inwestycji.

Po szkoleniu otrzymujesz:
certyfikat uczestnictwa,
dostęp do szkolenia,
prezentację PDF,
dostęp do nagrań ze szkolenia,
listę materiałów, które poszerzą Twoją wiedzę z zakresu Google Ads,
listę przydatnych narzędzi, by prowadzić nowoczesne kampanie,
godzinę konsultacji z dedykowanym Specjalistą. 

Zapisz się na szkolenie i zacznij sprzedawać online skutecznie!

Czas i forma szkolenia

7 godzin (1 dni x 7 godzin), w tym wykłady i warsztaty praktyczne.

Plan szkolenia

Podczas części poświęconej SEM, dowiesz się więcej na temat Google Ads. Poznasz między innymi:
• Jakie są podstawowe elementy związane z kampanią produktową?
• Jakie są możliwości działań reklamowych dla e-commerce w systemie Google Ads?
• Co możesz zrobić, aby optymalizować już działające kampanie produktowe?
• Jakie są rozwiązania inteligentne w kampaniach i jak z nimi pracować?
• Jak podejść do mierzenia skuteczności działań i konfiguracji modułu e-commerce?

Podczas części poświęconej
SEO:
• poznasz 4 efektywne pomysły na poprawę sprzedaży w sklepie,
• nauczysz się jak odpowiednio budować treści, aby były one wysoko oceniane przez Google i użytkowników,
• dowiesz się, jak pozyskiwać dane na temat słów kluczowych,
• nauczysz się, czym jest wykorzystywanie i pozyskiwanie linków.

Podczas części dotyczącej Allegro Ads:
• poznasz podstawy działania reklam w serwisie aukcyjnym,
dowiesz się, co ma decydujący wpływ na skalowanie sprzedaży
• dowiesz się, jak dbać o rentowność i optymalizację kampanii,
• sprawdzisz, jak wpływają one na całokształt obrotów na Allegro,
• poznasz szczegóły dotyczące Reklamy Graficznej.

Opinie uczestników