Powrót do katalogu

VOUCHERY SZKOLENIOWE 2024/2025 R.
Kup w 2024 r.  - wykorzystaj do końca przyszłego roku!
Potrzebujesz wykorzystać budżet szkoleniowy w bieżącym okresie rozliczeniowym? Mamy dla Ciebie rozwiązanie!

Kupując voucher już teraz, zachowujesz gwarancję stałej ceny, a szkolenie możesz zrealizować w przyszłym roku.

Więcej informacji znajdziesz TUTAJ.

Podaj maila aby obejrzeć webinar z Node.js

Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji o promocjach i produktach oferowanych Czytaj więcej przez Vavatech Sp z o.o. Zgodę możesz cofnąć w każdym czasie.
Zaproponuj własny termin
Postaramy się uruchomić nowy termin dla Ciebie
1 800 / 1 dni
Zgłoś chęć udziału

Inne > Digital Marketing

Szkolenie: Google Ads - poziom zaawansowany

Kod: [Google-Ads]
Pobierz program

Wprowadzenie

Google Ads (dawniej Google Adwords) to platforma reklamowa Google, która umożliwia promowanie produktów i usług w wyszukiwarce Google, na YouTube i milionach innych stron zrzeszonych w Sieci Reklamowej Google. Google Ads pozwala na precyzyjne kierowanie reklam i udostępnia różne typy reklam jak np. reklamy produktowe, tekstowe czy remarketing. Prowadząc kampanię w ramach Google Ads masz szerokie możliwości promocji swojego biznesu - możesz skutecznie docierać do swoich potencjalnych Klientów!

Cel szkolenia

Mając zaawansowaną wiedzę na temat Google Ads oraz dobrych praktyk będziesz w stanie:
• dokonać audytu własnego konta Google Ads,
• stworzyć kampanie Search, PLA, GDN oraz wideo,
• odróżnić konwersje Google Ads od Google Analytics i wyciągnąć z nich prawidłowe wnioski.

Adresaci szkolenia

Szkolenie Google Ads na poziomie zaawansowanym to oferta przeznaczona dla osób, które pierwsze kroki w Google Ads mają już za sobą. Czas na nowe funkcje Google Ads, rozszerzenie i optymalizację kampanii. Dowiesz się jak płacić mniej za lepsze efekty, niż osiąga konkurencja.

Po szkoleniu otrzymujesz:
certyfikat uczestnictwa,
prezentację PDF,
dostęp do nagrań ze szkolenia,
listę materiałów, które poszerzą Twoją wiedzę z zakresu Google Ads,
listę przydatnych narzędzi by prowadzić nowoczesne kampanie,
godzinę konsultacji z dedykowanym Specjalistą. 

Czas i forma szkolenia

7 godzin (1 dni x 7 godzin), w tym wykłady i warsztaty praktyczne.

Plan szkolenia

Podczas szkolenia na poziomie zaawansowanym dowiesz się:
• jakie są najczęstsze błędy podczas pisania tekstów reklamowych
• jak stworzyć dobrą reklamę wideo oraz jak odróżnić ich rodzaje
• jak budować i analizować listy remarketingowe
• jak stworzyć inteligentną kampanię reklamową oraz kampanię z priorytetami

Opinie uczestników