Powrót do katalogu

VOUCHERY SZKOLENIOWE 2024/2025 R.
Kup w 2024 r.  - wykorzystaj do końca przyszłego roku!
Potrzebujesz wykorzystać budżet szkoleniowy w bieżącym okresie rozliczeniowym? Mamy dla Ciebie rozwiązanie!

Kupując voucher już teraz, zachowujesz gwarancję stałej ceny, a szkolenie możesz zrealizować w przyszłym roku.

Więcej informacji znajdziesz TUTAJ.

Podaj maila aby obejrzeć webinar z Node.js

Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji o promocjach i produktach oferowanych Czytaj więcej przez Vavatech Sp z o.o. Zgodę możesz cofnąć w każdym czasie.
Zaproponuj własny termin
Postaramy się uruchomić nowy termin dla Ciebie
1 650 / 1 dni
Zgłoś chęć udziału

Inne > Digital Marketing

Szkolenie: Google Tag Manager (GTM)

Kod: [GTM]
Pobierz program

Wprowadzenie

Google Tag Manager (GTM) to narzędzie online, które wprowadziło prawdziwą rewolucję do pracy z kodami. Umożliwia bowiem umieszczanie kodów śledzących takich jak: kod Google Ads, piksel Facebooka czy tag Google Analytics w kodzie strony bez konieczności udziału programisty. Jeśli chcesz samodzielnie wdrażać różne narzędzia analityczne – szkolenie z GTM to zdecydowanie rozwiązanie dla Ciebie.

Nie ma znaczenia, jaki biznes prowadzisz. Analiza Twojej strony internetowej to klucz do sukcesu!

Cel szkolenia

Po co używać GTM?
• By śledzić kody i zbierać dane analityczne na Twojej stronie;
• By zarządzać pikselami reklamowymi;
• By tworzyć dodatkowe funkcjonalności witryny;
• By zaoszczędzić czas i pieniądze na zlecaniu prac programistom.

Adresaci szkolenia

Szkolenie jest przeznaczone dla osób, które nie znają Google Tag Managera. Zaczynamy od całkowitych podstaw. Jedyne wymaganie to podstawowa znajomość kodu strony (HTML, znaczniki CSS). Nie znasz ich? Nie martw się. Przed szkoleniem otrzymasz od nas materiały pozwalające uzupełnić tą wiedzę, a podczas szkolenia również pokazujemy co z czym się je.

Po szkoleniu otrzymujesz:
Certyfikat uczestnictwa,
dostęp do szkolenia,
prezentację PDF,
dostęp do nagrań ze szkolenia,
dostęp do stron testowych - stworzonych do nauki GTM,
listę materiałów, które poszerzą Twoją wiedzę,
godzinę konsultacji z dedykowanym Specjalistą. 

Czas i forma szkolenia

7 godzin (1 dni x 7 godzin), w tym wykłady i warsztaty praktyczne.

Plan szkolenia

Podczas tego szkolenia on-line dowiesz się m.in.:
• Jak samodzielnie wdrażać różne narzędzia analityczne;
• Jak przeprowadzać testy za pomocą darmowego narzędzia Google Optimize;
• Jak wykorzystać GTM w sklepach internetowych.

Opinie uczestników