Powrót do katalogu

VOUCHERY SZKOLENIOWE 2023/2024 R.
Kup w 2023 r.  - wykorzystaj do końca przyszłego roku!
Potrzebujesz wykorzystać budżet szkoleniowy w bieżącym okresie rozliczeniowym? Mamy dla Ciebie rozwiązanie!

Kupując voucher już teraz, zachowujesz gwarancję stałej ceny, a szkolenie możesz zrealizować w przyszłym roku.

Więcej informacji znajdziesz TUTAJ.

Podaj maila aby obejrzeć webinar z Node.js

Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji o promocjach i produktach oferowanych Czytaj więcej przez Vavatech Sp z o.o. Zgodę możesz cofnąć w każdym czasie.
Zaproponuj własny termin
Postaramy się uruchomić nowy termin dla Ciebie
2 400 / 2 dni
Zgłoś chęć udziału

Inne > MS Office > Sharepoint

Szkolenie: Sharepoint 365

Kod: [Sharepoint-365]
Pobierz program

Wprowadzenie

Warsztaty przeznaczone dla nowych użytkowników platformy Sharepoint lub osób, które chciałyby odświeżyć swoją wiedzę o jej możliwościach. Pozwala na zapoznanie się z podstawową funkcjonalnością i usługami, a także płynnie rozpocząć pracę w nowym środowisku.

Cel szkolenia

Zapoznanie z terminologią i narzędziami niezbędnymi w pracy z platformą Sharepoint 365. Poznanie rozszerzenie znajomości zintegrowanych aplikacji oraz wykorzystanie ich w codziennej pracy.

Adresaci szkolenia

Szkolenie dedykowane osobom zarządzającym obiegiem dokumentów i współpracą grupową w ramach sieci intranet oraz osoby pragnące zwiększyć swoją efektywność we współpracy grupowej.

Czas i forma szkolenia

14 godzin (2 dni x 7 godzin), w tym wykłady i warsztaty praktyczne.

Plan szkolenia

1. Wstęp do Sharepoint 365

  • Omówienie możliwości i przeznaczenia lokalnej platformy Sharepoint 365
  • Przegląd funkcji programu Sharepoint

2. Podstawowe składniki Sharepoint

  • Logowanie się do istniejącej witryny zespołu
  • Nawigowanie po obszarze witryny
  • Edycja istniejącej witryny firmowej
  • Dostosowywanie wyglądu strony osobistej

3. Funkcje współpracy w ramach Sharepoint/Teams

  • Listy w Sharepoint ich typy i praktyczne zastosowania
  • Typy i praktyczne zastosowania list
  • Kalendarz i zarządzanie czasem
  • Obszary robocze kalendarza
  • Kontakty – zarządzanie i udostępnianie
  • Lista dyskusyjna
  • Tworzenie ankiet i zarządzanie wynikami
  • Praca z użyciem Teams
  • Listy niestandardowe – definiowanie kolumn i pól

4. Praca z bibliotekami dokumentów

  • Tworzenie dokumentów bezpośrednio w witrynie
  • Import dokumentów i zbiorów dokumentów do bibliotek
  • Zarządzanie uprawnieniami do dokumentów
  • Tworzenie obszaru roboczego dokumentu

5. Integracja z Microsoft Office

  • Dokumenty Word – publikacja i zarządzanie dokumentem
  • Dokumenty Excel – narzędzia kontroli dostępu i zarządzanie wersjami pliku
  • Dokumenty Microsoft Access – publikacja tabel i formularzy w witrynie
  • Współpraca z Microsoft Outlook – wymiana kalendarzy i list kontaktów
  • Tryby pracy online i offline

6. Power Automate (flow) przepływy dokumentów i zadań

  • Przepływ pracy w automatyzacji obiegu dokumentów
  • Zatwierdzanie zmian i zbieranie opinii o dokumencie
  • Definiowanie uczestników przepływu pracy i ich uprawnień
  • Automatyczne i manualne metody zatwierdzania przepływu
  • Przepływ sekwencyjny i równoległy
  • Definiowanie czasów przepływu i definiowanie alertów email
  • Opcje delegowania przepływu informacji o dokumencie
  • Metody śledzenia przepływu

7. Zarządzanie wersjami dokumentów

  • Synchronizacja dokumentów w trybie online i offline
  • Zatwierdzanie i odrzucanie zmian w dokumentach
  • Wersje pośrednie i śledzenie zmian w dokumencie

8. Zarządzanie dostępem do witryny

  • Narzędzia administracyjne w Sharepoint
  • Dodawanie współpracowników i zarządzanie nimi
  • Definiowanie poziomu dostępu do poszczególnych bibliotek

Opinie uczestników