Powrót do katalogu

VOUCHERY SZKOLENIOWE 2023/2024 R.
Kup w 2023 r.  - wykorzystaj do końca przyszłego roku!
Potrzebujesz wykorzystać budżet szkoleniowy w bieżącym okresie rozliczeniowym? Mamy dla Ciebie rozwiązanie!

Kupując voucher już teraz, zachowujesz gwarancję stałej ceny, a szkolenie możesz zrealizować w przyszłym roku.

Więcej informacji znajdziesz TUTAJ.

Podaj maila aby obejrzeć webinar z Node.js

Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji o promocjach i produktach oferowanych Czytaj więcej przez Vavatech Sp z o.o. Zgodę możesz cofnąć w każdym czasie.
Zaproponuj własny termin
Postaramy się uruchomić nowy termin dla Ciebie
2 400 / 2 dni
Zgłoś chęć udziału

Inne > MS Office > Sharepoint

Szkolenie: MS Sharepoint 2019

Kod: [Sharepoint-Office-2019]
Pobierz program

Wprowadzenie

Warsztaty przeznaczone dla nowych użytkowników platformy Sharepoint lub osób, które chciałyby odświeżyć swoją wiedzę o jej możliwościach. Pozwala na zapoznanie się z podstawową funkcjonalnością i usługami, a także płynnie rozpocząć pracę w nowym środowisku.

Cel szkolenia

Zwiększenie efektywności w zakresie współpracy z innymi użytkownikami i zapewnienie większej kontroli nad dokumentami wykorzystywanymi w firmie.

Adresaci szkolenia

Szkolenie dedykowane osobom zarządzającym obiegiem dokumentów i współpracą grupową w ramach sieci intranet oraz osoby pragnące zwiększyć swoją efektywność we współpracy grupowej.

Czas i forma szkolenia

14 godzin (2 dni x 7 godzin), w tym wykłady i warsztaty praktyczne.

Plan szkolenia

Wstęp do Sharepoint
• Omówienie możliwości i przeznaczenia lokalnej platformy Sharepoint
• Przegląd funkcji programu Sharepoint

Podstawowe składniki Sharepoint
• Logowanie się do istniejącej witryny zespołu
• Nawigowanie po obszarze witryny
• Edycja istniejącej witryny firmowej
• Dostosowywanie wyglądu strony osobistej

Funkcje współpracy w ramach serwera Sharepoint
• Listy w Sharepoint
• Typy i praktyczne zastosowania list
• Kalendarz i zarządzanie czasem
• Obszary robocze kalendarza
• Kontakty – zarządzanie i udostępnianie
• Lista dyskusyjna
• Tworzenie ankiet i zarządzanie wynikami
• Tworzenie listy w oparciu o plik Microsoft Excel
• Listy niestandardowe – definiowanie kolumn i pól w ramach istniejącej listy

Praca z bibliotekami dokumentów
• Tworzenie dokumentów bezpośrednio w witrynie
• Import dokumentów i zbiorów dokumentów do bibliotek
• Zarządzanie uprawnieniami do dokumentów
• Tworzenie obszaru roboczego dokumentu

Integracja z Microsoft Office
• Dokumenty Word – publikacja i zarządzanie dokumentem
• Dokumenty Excel – narzędzia kontroli dostępu i zarządzanie wersjami pliku
• Dokumenty Microsoft Access – publikacja tabel i formularzy w witrynie
• Współpraca z Microsoft Outlook – wymiana kalendarzy i list kontaktów
• Tryby pracy online i offline

Definiowanie workflow (przepływu) dokumentów
• Przepływ pracy w automatyzacji obiegu dokumentów
• Zatwierdzanie zmian i zbieranie opinii o dokumencie
• Definiowanie uczestników przepływu pracy i ich uprawnień
• Automatyczne i manualne metody zatwierdzania przepływu
• Przepływ sekwencyjny i równoległy
• Definiowanie czasów przepływu i definiowanie alertów email
• Opcje delegowania przepływu informacji o dokumencie
• Metody śledzenia przepływu za pomocą diagramu graficznego i tabeli

Zarządzanie wersjami dokumentów
• Synchronizacja dokumentów w trybie online i offline
• Zatwierdzanie i odrzucanie zmian w dokumentach
• Wersje pośrednie i śledzenie zmian w dokumencie

Zarządzanie dostępem do witryny
• Narzędzia administracyjne w Sharepoint
• Dodawanie współpracowników i zarządzanie nimi
• Definiowanie poziomu dostępu do poszczególnych bibliotek

Opinie uczestników