Powrót do katalogu

VOUCHERY SZKOLENIOWE 2023/2024 R.
Kup w 2023 r.  - wykorzystaj do końca przyszłego roku!
Potrzebujesz wykorzystać budżet szkoleniowy w bieżącym okresie rozliczeniowym? Mamy dla Ciebie rozwiązanie!

Kupując voucher już teraz, zachowujesz gwarancję stałej ceny, a szkolenie możesz zrealizować w przyszłym roku.

Więcej informacji znajdziesz TUTAJ.

Podaj maila aby obejrzeć webinar z Node.js

Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji o promocjach i produktach oferowanych Czytaj więcej przez Vavatech Sp z o.o. Zgodę możesz cofnąć w każdym czasie.
Zaproponuj własny termin
Postaramy się uruchomić nowy termin dla Ciebie
2 000 / 2 dni
Zgłoś chęć udziału

Zarządzanie projektami > Agile

Szkolenie: Zwinne testowanie oprogramowania

Kod: [AGILE-TEST]
Pobierz program

Cel szkolenia

Celem szkolenia jest nabycie wiedzy i przećwiczenie w warsztatowej formie zagadnień zwinnego testowania i fundamentów Agile.

Adresaci szkolenia

Grupa docelowa szkolenia to zarówno stanowiska wyższego szczebla zarządczego jak dyrektorzy IT, kierownicy projektów, oraz osoby pełniące kluczowe aktywności przy realizacji projektu już w samym zespole projektowym. Na poziomie zespołu adresatami szkolenia są liderzy zespołów, analitycy, jak również programiści, testerzy. Szczególnie w kontekście zespołów zwinnych kiedy zespół jest interdyscyplinarny (posiada wiele kompetencji nie tylko programistycznych) w szkoleniu mogą wziąć udział również graficy, czy też administratorzy.

Wymagania przed szkoleniem

Minimalna znajomość podstawowych zwrotów z zakresu zarządzania projektami, udział w projektach w których współpracuje kilku osobowy zespół.

Czas i forma szkolenia

14 godzin (2 dni x 7 godzin), w tym wykłady i warsztaty praktyczne.

Plan szkolenia

  1. Wstęp do Agile
    1. Dlaczego Agile?
    2. Jakie są główne założenia Agile?
    3. Jak działają mechanizmy Agile?
    4. Jak Agile może pomóc?
  2. Command & Control vs. Agile
    1. Model fabryki
    2. Funkcjonowanie działa
    3. Funkcjonowanie rakiety
    4. Filary Scrum
    5. Big Picture
  3. Scrum
    1. Role
    2. Artefakty
    3. Wydarzenia
    4. Reguły
    5. + praktyki techniczne
  4. Praca zespołowa
    1. Wspólna odpowiedzialność
    2. Samoorganizacja
    3. Interdyscyplinarność
    4. Korzyść „właściwej” pracy zespołowej
  5. Planowanie i szacowanie
    1. Historyjki użytkownika
    2. Jak tworzyć „dobre” historyjki
    3. Korzyści wymagań w formie historyjek
    4. Po co planować i kiedy planowanie zawodzi?
    5. Planning Poker
    6. Wizualizacja postępu prac
  6. Testy
    1. Testy funkcjonalne
    2. Testy regresji
    3. Testy akceptacyjne (UAT)
    4. Testy jednostkowe
    5. Testy użyteczności
    6. Testy niefunkcjonalne
    7. Testy wydajności
    8. Testy obciążenia
    9. Testy przeciążenia
  7. Strategie testów
    1. Test First (TF)
    2. Test Driven Development (TDD)
    3. Acceptance Test Driven Development (ATDD)
    4. Behavioral Driven Development (BDD)
    5. Specification by Example (SBE)
  8. Środowisko testerskie
    1. Narzędzia testerskie
    2. Ciągła integracja (Continuous Integration, CI)
    3. Automatyzacja testów (Test Automatization)
    4. Metryki testów

Opinie uczestników