Wprowadzenie
Google Ads (dawniej Google Adwords) to platforma reklamowa Google, która umożliwia promowanie produktów i usług w wyszukiwarce Google, na YouTube i milionach innych stron zrzeszonych w Sieci Reklamowej Google. Google Ads pozwala na precyzyjne kierowanie reklam i udostępnia różne typy reklam jak np. reklamy produktowe, tekstowe czy remarketing. Prowadząc kampanię w ramach Google Ads masz szerokie możliwości promocji swojego biznesu - możesz skutecznie docierać do swoich potencjalnych Klientów!
Dlaczego Google Ads? Google Ads to reklama doskonała. Odpowiada na precyzyjne zapytania Twoich klientów, którzy sami jej szukają i trafia do nich z idealnym przekazem w idealnym momencie. Jest to najbardziej przyjazna forma reklamy internetowej.
Płacisz tylko za wyniki! W Google Ads płacisz tylko wtedy, gdy ktoś kliknie reklamę i odwiedzi Twoją witrynę lub do Ciebie zadzwoni, czyli wtedy, gdy Twoja reklama działa.
Uczenie osób dorosłych to wyzwanie. Mam za sobą dziesiątki szkoleń, kilkadziesiąt godzin nagranych webinarów i kursów w tematyce Google Ads. Dawno przekroczyłem tysiąc przeszkolonych osób. Z Google Ads korzystam od 2005 roku w codziennej pracy, dodatkowo odbyłem wiele kursów jak uczyć i prezentować. Dostajesz gwarancję, że trafisz na praktyka i doświadczonego szkoleniowca. Mam za sobą dziesiątki wystąpień na najlepszych konferencjach w kraju oraz szkolenia na zlecenie Google dla najlepszych agencji i domów mediowych w programach Akademia Google Partners oraz BIG6. Moje książki w tematyce Google sprzedały się w ponad trzech i pół tysiącach egzemplarzy, a pozycja opisująca egzaminy Google urosła do rangi podręcznika, z bardzo wysokimi ocenami czytelników.
Krzysztof Marzec, CEO
Prowadzę 10-osobowy zespół SEM, koordynując rozwój i wdrażanie innowacji. Jestem certyfikowaną specjalistką Google Ads i Analytics. Praktykiem marketingu i analitykiem w jednym. Nieważne, czy jesteś lokalnym sklepem, czy znaną marką - znajdę sposób na prowadzenie Twojej kampanii. Pomogę wdrożyć i zrozumieć analitykę. Prowadzę również indywidualne szkolenia. Jestem finalistką konkursu Google Premier Partners Awards EMEA i wykładowcą Wyższej Szkoły Handlowej we Wrocławiu z zakresu analityki internetowej.
Marta Koziarz, Head of SEM
Cel szkolenia
Weź udział w szkoleniu i rozwiń swój biznes dzięki skutecznej reklamie w Internecie! Przedstawimy Ci wiele ciekawostek i nowości ze świata Google na konkretnych biznesowych przykładach i zastosowaniach.Nasze szkolenia są na bieżąco uaktualniane - ważne jest dla nas to, aby bazować na najnowszych informacjach związanych z Google Ads.
Po szkoleniu otrzymujesz:
• certyfikat uczestnictwa,
• prezentację PD
• dostęp do nagrań ze szkolenia,
• listę materiałów, które poszerzą Twoją wiedzę z zakresu Google Ads,
• listę przydatnych narzędzi by prowadzić nowoczesne kampanie,
• godzinę konsultacji z dedykowanym Specjalistą