Powrót do katalogu

VOUCHERY SZKOLENIOWE 2024/2025 R.
Kup w 2024 r.  - wykorzystaj do końca przyszłego roku!
Potrzebujesz wykorzystać budżet szkoleniowy w bieżącym okresie rozliczeniowym? Mamy dla Ciebie rozwiązanie!

Kupując voucher już teraz, zachowujesz gwarancję stałej ceny, a szkolenie możesz zrealizować w przyszłym roku.

Więcej informacji znajdziesz TUTAJ.

Podaj maila aby obejrzeć webinar z Node.js

Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji o promocjach i produktach oferowanych Czytaj więcej przez Vavatech Sp z o.o. Zgodę możesz cofnąć w każdym czasie.
Zaproponuj własny termin
Postaramy się uruchomić nowy termin dla Ciebie
1 650 / 1 dni
Zgłoś chęć udziału

Inne > Digital Marketing

Szkolenie: Google Ads - poziom podstawowy

Kod: [Google-Ads]
Pobierz program

Wprowadzenie

Google Ads (dawniej Google Adwords) to platforma reklamowa Google, która umożliwia promowanie produktów i usług w wyszukiwarce Google, na YouTube i milionach innych stron zrzeszonych w Sieci Reklamowej Google. Google Ads pozwala na precyzyjne kierowanie reklam i udostępnia różne typy reklam jak np. reklamy produktowe, tekstowe czy remarketing. Prowadząc kampanię w ramach Google Ads masz szerokie możliwości promocji swojego biznesu - możesz skutecznie docierać do swoich potencjalnych Klientów!

Dlaczego Google Ads? Google Ads to reklama doskonała. Odpowiada na precyzyjne zapytania Twoich klientów, którzy sami jej szukają i trafia do nich z idealnym przekazem w idealnym momencie. Jest to najbardziej przyjazna forma reklamy internetowej.

Płacisz tylko za wyniki! W Google Ads płacisz tylko wtedy, gdy ktoś kliknie reklamę i odwiedzi Twoją witrynę lub do Ciebie zadzwoni, czyli wtedy, gdy Twoja reklama działa.

Uczenie osób dorosłych to wyzwanie. Mam za sobą dziesiątki szkoleń, kilkadziesiąt godzin nagranych webinarów i kursów w tematyce Google Ads. Dawno przekroczyłem tysiąc przeszkolonych osób. Z Google Ads korzystam od 2005 roku w codziennej pracy, dodatkowo odbyłem wiele kursów jak uczyć i prezentować. Dostajesz gwarancję, że trafisz na praktyka i doświadczonego szkoleniowca. Mam za sobą dziesiątki wystąpień na najlepszych konferencjach w kraju oraz szkolenia na zlecenie Google dla najlepszych agencji i domów mediowych w programach Akademia Google Partners oraz BIG6. Moje książki w tematyce Google sprzedały się w ponad trzech i pół tysiącach egzemplarzy, a pozycja opisująca egzaminy Google urosła do rangi podręcznika, z bardzo wysokimi ocenami czytelników.
Krzysztof Marzec, CEO

Prowadzę 10-osobowy zespół SEM, koordynując rozwój i wdrażanie innowacji. Jestem certyfikowaną specjalistką Google Ads i Analytics. Praktykiem marketingu i analitykiem w jednym. Nieważne, czy jesteś lokalnym sklepem, czy znaną marką - znajdę sposób na prowadzenie Twojej kampanii. Pomogę wdrożyć i zrozumieć analitykę. Prowadzę również indywidualne szkolenia. Jestem finalistką konkursu Google Premier Partners Awards EMEA i wykładowcą Wyższej Szkoły Handlowej we Wrocławiu z zakresu analityki internetowej.
Marta Koziarz, Head of SEM

Cel szkolenia

Weź udział w szkoleniu i rozwiń swój biznes dzięki skutecznej reklamie w Internecie! Przedstawimy Ci wiele ciekawostek i nowości ze świata Google na konkretnych biznesowych przykładach i zastosowaniach.Nasze szkolenia są na bieżąco uaktualniane - ważne jest dla nas to, aby bazować na najnowszych informacjach związanych z Google Ads. 

Po szkoleniu otrzymujesz:

• certyfikat uczestnictwa,
• prezentację PD
• dostęp do nagrań ze szkolenia,
• listę materiałów, które poszerzą Twoją wiedzę z zakresu Google Ads,
• listę przydatnych narzędzi by prowadzić nowoczesne kampanie,
• godzinę konsultacji z dedykowanym Specjalistą 


Czas i forma szkolenia

7 godzin (1 dni x 7 godzin), w tym wykłady i warsztaty praktyczne.

Plan szkolenia

Podczas tego szkolenia on-line dowiesz się m.in.: 
• Jak stawiać pierwsze kroki w Google Ads, stworzyć pierwszą kampanię
• Jak utworzyć kampanię w Sieci reklamowej (Google Display Network)
• Jak korzystać z Planera słów kluczowych i dobierać słowa kluczowe
• Jak tworzyć idealne teksty reklamowe
• Jak ulepszać kampanię na podstawie danych

Opinie uczestników