Powrót do katalogu

Podaj maila aby obejrzeć webinar z Node.js

Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji o promocjach i produktach oferowanych Czytaj więcej przez Vavatech Sp z o.o. Zgodę możesz cofnąć w każdym czasie.
Termin sugerowany
2019-08-07
Warszawa

Zapisz się jako pierwszy!

2 100 / 3 dni
Zgłoś chęć udziału
Termin sugerowany
2019-08-28
Warszawa

Zapisz się jako pierwszy!

2 100 / 3 dni
Zgłoś chęć udziału
Zaproponuj własny termin
Postaramy się uruchomić nowy termin dla Ciebie
Zgłoś chęć udziału

Zarządzanie projektami > Metodyki klasyczne

Szkolenie: Podstawy zarządzania projektami (PMBoK)

Kod: [ZP-PMBOK]
Pobierz program

Cel szkolenia

Celem jest zapoznanie uczestników szkolenia z tematyką zarządzania projektami oraz przekazanie im najważniejszych dobrymi praktyk z tego obszaru. Na szkoleniu poruszane będą podstawowe aspekty zarządzania projektem, z dużym naciskiem na rolę i zadania kierownika projektów. Omawiane będą też najważniejsze dokumenty projektowe oraz narzędzia do ich tworzenia. Uczestnicy kursu zostaną zaznajomieni z całym procesem prowadzenia projektów, od fazy inicjacji do zakończenia projektu oraz z obszarami niezbędnymi do nadzorowania w trakcie poszczególnych faz projektu. Kurs wprowadza w standardy zarządzania projektami wg PMI (Project Management Institute) i kładzie nacisk na czynniki sukcesu w zarządzaniu projektem.

Adresaci szkolenia

Adresatami szkolenia są młodzi kierownicy projektów, członkowie zespołów projektowych oraz wszystkie osoby, które mają styczność z projektami i chcą uzupełnić swoją wiedzę o ten obszar. W kursie uczestniczyć mogą także osoby niezwiązane ze środowiskiem projektowym, które rozważają rozwijanie się w kierunku zarządzania projektami w przyszłości.

Szkolenie zostało przygotowane z myślą o osobach z branży IT, w szczególności z obszaru związanego z projektowaniem i tworzeniem oprogramowania. Poruszane w nim zagadnienia i przekazywana wiedza są jednak na tyle ogólne, że mogą być z powodzeniem zastosowane w dowolnej innej branży, która wykorzystuje podejście projektowe.

Czas i forma szkolenia

21 godzin (3 dni x 7 godzin), w tym wykłady i warsztaty praktyczne.

Plan szkolenia

  1. Podstawowe pojęcia
    1. PMBoK, PMI a PMP
    2. Definicja projektu
    3. Projekt vs proces
    4. Project Manager, Program Manager, Portfolio Manager
  2. Zarządzanie projektem
    1. Kierownik projektu i jego rola
    2. Inne role projektowe
    3. Ograniczenia projektu
    4. Cykl życia projektu
    5. Obszary wiedzy w zarządzaniu projektami
  3. Rozpoczęcie projektu
    1. Cele biznesowe projektu
    2. Karta projektu
    3. Analiza interesariuszy
  4. Planowanie projektu
    1. Plan zarządzania projektem
    2. Definiowanie wymagań projektu
    3. Założenia i ograniczenia projektu
    4. Struktura podziału prac (WBS)
    5. Harmonogram projektu
    6. Budżet projektu
    7. Planowanie ryzyka projektu
    8. Plany bazowe i pomocnicze
  5. Realizacja projektu
    1. Zarządzanie zespołem projektowym
    2. Efektywna komunikacja
  6. Monitorowanie i kontrola
    1. Raportowanie statusu
    2. Zarządzanie zmianą w projekcie
  7. Zakończenie projektu
    1. Przekazanie produktów
    2. Dokumentacja zamknięcia projektu
    3. Zgromadzone doświadczenia

Opinie uczestników